"היא בטראומה": בנט vs שקד – עימות או עזרה בקמפיין?

    נתי קאליש No Comments on "היא בטראומה": בנט vs שקד – עימות או עזרה בקמפיין?

    איילת שקד, מפליטי מפלגת ימינה יצאה לדרך חדשה ולטענתה היא חוזרת לימין. שותפה הפוליטי עד לא מכבר נפתלי בנט עקץ אותה ואמר "מי שחושב שהקמת הממשלה הייתה טעות נמצא בפוסט טראומה", וזה מה שהיא החזירה לו

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפיצוץ עם הנדל, שרת הפנים איילת שקד, מפליטי ימינה, חברה לבית היהודי על מנת לנסות לצלוח את אחוז החסימה, שכרגע לא נראה באופק.

    עד לא מכבר היא טענה שהיא לא תהיה שותפה לממשלת ימין צרה, אבל כשזה פחות הצליח היא שינתה גרסה, ובקמפיין החדש שלה היא אומרת שהיא חזרה לימין.

    הערב, בנט עקץ את אותה ברמיזה עבה בנאום שנשא ואמר: "מי שחושב שהקמת הממשלה הייתה טעות נמצא בפוסט טראומה. חובה להקים את הממשלה הבאה במודל של הממשלה בראשותי". אמר מי שהיה עד לא מכבר שותפה הבכיר.

    שקד לא נשארה חייבת והשיבה לו: "הממשלה הקודמת הייתה אילוץ שנוצר מחרמות, ולכן התפרקה. הגיע זמן לשים סוף לחרמות. הבית היהודי בראשותי תביא להקמת ממשלת ימין. חזרתי הביתה. חזרתי לימין" כך לטענתה.

    גורמים בבית היהודי הצטרפו לעימות ומסרו כי: "מי שבטראומה הם הציבור הימני, שהפעם יקבלו מפלגה שמבטיחה ממשלת ימין ומביאה לממשלת ימין". אמרו.

    לאחר שרמת האמינות של השניים הוכחה לעין כל, לנו נותר רק לתהות האם מדובר בסכסוך אמיתי, או שמא גיוס של בנט לקמפיין החדש של שותפתו לשעבר, שרוצה להוכיח שהיא מתחרטת.



    0 תגובות